- servei de neteja
Neteja. Existeixen tres canals habilitats que permeten resoldre les incidències, de mitjana, en menys de 24 hores.
Fins al dia d’avui els serveis de neteja han atès 70.000 incidències a l’espai públic comunicades per la ciutadania, i ho han fet, de mitjana, en menys de 24 hores. Ha estat gràcies als tres canals habilitats que permeten a la ciutadania un contacte directe amb el departament corresponent.
Portal d’atenció en línia
Al web barcelona.cat/incidencies-espai-public, dins el portal de Queixes i suggeriments, es poden comunicar incidències a la via pública. El portal deriva la petició a l’equip de resolució corresponent i millora així la comunicació entre l’Ajuntament de Barcelona i la ciutadania.
L’aplicació “Barcelona a la butxaca”
Des de dispositius mòbils també podeu comunicar una incidència còmodament gràcies a l’aplicació municipal “Barcelona a la butxaca”, que permet una comunicació àgil amb els serveis municipals encarregats de resoldre les incidències detectades. En l’apartat anomenat “Incidències a la via pública” es poden adjuntar imatges.
Telèfon 900 226 226
El telèfon 900 226 266 és gratuït i permet informar de desperfectes i d’incidències de neteja i sobre el funcionament d’un servei municipal.