- Foto de família de l’Homenatge als alcaldes i alcaldessa de l’etapa democràtica. Hi apareixen d’esquerra a dreta: Narcís Serra, Joan Clos, Jordi Hereu, Jaume Collboni, Xavier Trias i Ada Colau.
- L’alcaldessa Ada Colau i els alcaldes Narcís Serra, Joan Clos, Jordi Hereu i Xavier Trias i Jaume Collboni davant de la Galeria dels alcaldes a l’Ajuntament.
- Alguns dels retrats de la Galeria dels Alcaldes de l’Ajuntament.
- L’alcalde Jaume Collboni a la Galeria dels Alcaldes de l’Ajuntament
- Public Assistent al Saló de Cent en l’acte d’entrega de les Medalles d’Or de la Ciutat als darrers quatre alcaldes i alcaldessa de Barcelona.
- L’alcalde Jaume Collboni entrega la Medalla d’Or de la Ciutat a l’alcaldessa Ada Colau.
- L’alcalde Jaume Collboni entrega la Medalla d’Or de la Ciutat a l’alcalde Xavier Trias.
- L’alcalde Jaume Collboni entrega la Medalla d’Or de la Ciutat a l’alcalde Jordi Hereu.
- L’alcalde Jaume Collboni entrega la Medalla d’Or de la Ciutat a l’alcalde Joan Clos.
- L’aclade Jaume Collboni acompanyat dels alcaldes Joan Clos, XAvier Trias, Jordi Hereu, Narcís Serra i l’alcaldessa Ada Colau.
- L’Alcalde Jaume Collboni posa amb els quatre darrers alcaldes i l’alcaldessa que han rebut la Medalla d’Or de la Ciutat
Ayuntamiento. Se inaugura la Galeria dels Alcaldes y se ha entregado la Medalla de Oro de la Ciudad a los cuatro últimos alcaldes y alcaldesa, que todavía no la tenían.
El acto ha consistido en la inauguración de la Galeria dels Alcaldes, un espacio en el Ayuntamiento que expone las fotografías de Narcís Serra, Pasqual Maragall, Joan Clos, Jordi Hereu, Xavier Trias y Ada Colau, y en la entrega, en el Saló de Cent, de la Medalla de Oro de la Ciudad a los cuatro últimos alcaldes y alcaldesa, que todavía no la tenían.
Al acto, presidido por el alcalde Jaume Collboni, han asistido todos los alcaldes, con la excepción de Maragall, que ha estado representado por sus familiares.
Los retratos de la Galeria dels Alcaldes están enmarcados en un diseño de Miguel Milà del año 1975 y presidirán un espacio próximo al Despatx d’Alcaldia, con la voluntad de que todo el mundo pueda recordar los antecedentes más recientes de la gobernanza de la ciudad.
La concesión de la Medalla de Oro de la Ciudad de Barcelona a los cuatro últimos alcaldes y alcaldesa, que todavía no la tenían, fue aprobada por el Consejo Plenario del Ayuntamiento en febrero.
La propuesta de otorgamiento destaca el papel que los diferentes gobiernos municipales han tenido en la imagen que Barcelona proyecta al mundo y “en el liderazgo de un cambio para adaptarse a los cambios sociales y para atender las necesidades de los barceloneses y barcelonesas”.